Palvelukeskus Ilolansalo, Salo
käyttää Hoivapuntari – Hoiva-auditointi 2.0 ®
Osoite: Ilolankatu 6, 24240 Salo
Nettisivut: www.salva.fi
Yhteystiedot: 02 7213 300
Y-tunnus: 157 965-3
Hoivapuntari-yhteyshenkilö: Anne Juntti, toiminnanjohtaja, anne.juntti@salva.fi
Hoivapuntari otettu käyttöön: 12.3.2019
Viimeisin auditointi suoritettu: 04.12.2019
![lapset ja vanhukset tanssivat yhdessä](https://www.salva.fi/sites/default/files/inline-images/hulahula.jpg)
Hoivapuntari – Hoiva-auditointi 2.0 ®
Päämittarin raportti 04.12.2019
Päämittarit – Laatu (ennakoiva ja reagoiva), Suorituskyky ja Tuottavuusjoita vertaitlu yksikön (sininen) ja Suomen yksiköiden keskiarvon (oranssi) välillä suhteutettuina %-lukuina.
![](http://palvelupuntari.fi/wp-content/uploads/2020/01/Salva_Proto_päämittarit-1024x346.jpg)
![](http://palvelupuntari.fi/wp-content/uploads/2020/01/Salva_Proto_Palveluelementtien_päämittarit-1024x324.jpg)
Toiminnan eri palveluryhmien päämittarit: yleiset, terveydenhoitopalvelut, perushoivapalvelut, ruokapalvelut, siivouspalvelut, asumispalvelut ja turvapalvelut, joita vertaitlu yksikön (sininen) ja Suomen yksiköiden keskiarvon (oranssi) välillä suhteutettuina %-lukuina.
![](http://palvelupuntari.fi/wp-content/uploads/2020/01/Salva_Proto_Ennakoiva_laatu-1024x579.jpg)
Ennakoivaa laatua on tarkasteltu toiminnan eri palveluryhmien välillä, joita vertailtu yksikön (sininen) ja Suomen yksiköiden keskiarvon (oranssi) välillä suhteutettuina %-lukuina.
![](http://palvelupuntari.fi/wp-content/uploads/2020/01/Salva_Proto_Reakoiva_laatu-1024x569.jpg)
Reagoivaa laatua on tarkasteltu toiminnan eri palveluryhmien välillä, joita vertailtu yksikön (sininen) ja Suomen yksiköiden keskiarvon (oranssi) välillä suhteutettuina %-lukuina.
![](http://palvelupuntari.fi/wp-content/uploads/2020/01/Salva_Proto_Suorituskyky-1024x633.jpg)
Suorituskykyä on tarkasteltu toiminnan eri palveluryhmien välillä, joita vertailtu yksikön (sininen) ja Suomen yksiköiden keskiarvon (oranssi) välillä suhteutettuina %-lukuina.
![](http://palvelupuntari.fi/wp-content/uploads/2020/01/Salva_Proto_Tuottavuus-1024x623.jpg)
Tuottavuutta tai kannattavuutta on tarkasteltu toiminnan eri palveluryhmien välillä, joita vertailtu yksikön (sininen) ja Suomen yksiköiden keskiarvon (oranssi) välillä suhteutettuina %-lukuina.
![](http://palvelupuntari.fi/wp-content/uploads/2020/01/Salva_Proto_Ennakoiva-laatu-mittrin-Yleiset-1024x394.jpg)
Yleisen palveluryhmän ennakoiva laatu on avattu eri osa-alueittain tarkasteluun, joita vertailtu yksikön (sininen) ja Suomen yksiköiden keskiarvon (oranssi) välillä suhteutettuina %-lukuina.
![](http://palvelupuntari.fi/wp-content/uploads/2020/01/Salva_Proto_Ennakoiva-laatu-mittarin-Turva-1024x359.jpg)
Turvapalvelunpalvelun ennakoiva laatu on avattu eri osa-alueittain tarkasteluun, joita vertailtu yksikön (sininen) ja Suomen yksiköiden keskiarvon (oranssi) välillä suhteutettuina %-lukuina.
Mittarin selitykset:
– mittarin tulokset perustuvat yllä kerrotun raporttipäivän tietoihin
– Päämittarit kuvaavat yksikön laadun tärkeimpiä elementtejä: Laatua (ennakoivaa ja reagoivaa), suorituskykyä sekä tuottavuutta
– Palveluryhmien päämittarit avaavat yksikön toimintaa sen eri palvelyryhmien avulla: yleiset mittarit, terveyspalvelut, perushoivapalvelut, ruokapalvelut, siivouspalvelut, asumispalvelut sekä turvapalvelut
– Vertailu tehdään aina yksikö (sininen palkki) ja valtakunnallisen keskiarvon (oranssi palkki) kesken ja tulokset ilmoitetaan suhteellisina %-arvoina
Lisätietoja:
– Usein esitetyt kysymykset (linkki)
– Tiedustelut Palvelupuntari Finland Oy neuvonta@palvelupuntari.fi 02 12345678 (tstoaikana arkisin 9-15)
Mittaustulosten vakuudeksi
![](http://palvelupuntari.fi/wp-content/uploads/2019/12/Mittarilogo-320x47-1.jpg)
![](http://palvelupuntari.fi/wp-content/uploads/2019/12/DNV-GL-logo-320x57-1.jpg)